neděle 15. září 2024

Nedělní pozdravení

 Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoledni neuvěřitelné.

      Jelikož městem protéká řeka Úpa, nedalo mi to, abych nesedla na kolo a nejela se podívat, jaká voda se v ní valí. A valí se jí dost a k tomu si hučí- taky dost. Až jde z toho strach.


Jak to vypadá v přilehlých obcích nevím, tam jsem nejela. Ono není o co stát, že.

Máme za sebou 24 hodin bez proudu ( v pátek o půl druhé odpoledne do půl třetí též odpoledne, ale sobotního). Bylo to nepříjemné, ale dalo se to vydržet.
A tak vlastně začala u nás sezóna podzimního pálení svíček.


Vytrvalý déšť předchozích dní mne přišpendlil doma a tak
jsem dokončila pejska na přání.


Jako kdyby toho listí na stromech a po zemi nebylo dost.

Ještě jsem si jeden list vytvořila.
Samotvrdnoucí hmota, otisk listu vykrojit a je to.
 

A jéje, když se teď podívám z okna, tak nám nebe zase šedne a vypadá to, že bude opět pršet.

Přeji vám všem klidný zbytek nedělního odpoledne.
(ano, já vím, že někde klidné odpoledne není)
Ach jo!

Hanka
Díky za vaše zastavení tady u mne.

                     dnes - 13,59 hod.




10 komentářů:

  1. Je to opravdu děsivý víkend....všude kolem tolik vody. Myslím na ty lidi, kterých se to bezprostředně dotýká. U nás prší už 7 hodin v kuse docela "fest".
    Přeji poklidnou neděli.
    P.S. tvoření máš moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko,také u nás bylo od čtvrtka vše do tmavá zahalené,myšlenky na obyvatele zátopových oblasti k tomu nepřidalo. Se známý,nebo přímo s rodinou jsme byli ve spojení. Všem posílám🍀a hlavně konec velké vody.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, voda má strašnou sílu. Syn bydlí u Mandavy a tak se také strachujeme, protože stále prší. Doufám, že to u nich koryto řeky zvládne. Je tam dost široké i hluboké...Držím palce, ať voda v Úpě brzy opadne.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, doufám, že Úpa jen strašila a zůstala u vás v korytě...
    Proud u nás šel a jde, ale užili jsme si i tak...
    Moc chválím tvé podzimní tvoření i pejska.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Mně stačí jen pohled na fotky,velká voda mně vždy naháněla strach.U nás včera odpoledne hlásil městský rozhlas,že se očekává povodňová vlna,která k nám míří z Jizerských hor.Také přišla a zaplavila nejohroženější oblasti u Jizery.A to u nás už o víkendu téměř nepršelo.U Jizery v Nudvojovicích mám bratrance a býv.kolegyni.Manžel,jako hasič byl v akci a tak jim tam navozili pytle s pískem.Tak snad něco tím zachránili.
    Hani,zaujaly mě ty listy,to by mě bavilo.Podívám se po té hmotě.Jinak také buď čtu a nebo háčkuji.Měj hezký začátek nového týdne,hlavně bez pohrom

    OdpovědětVymazat
  6. Hafan se to povedl, listy máš pěkné a svíčkové období jsem také zahájila. Jinak v tomto nepříznivém čase jsem nějaká hodně zpomalená a na nic nemám náladu, už aby vykouklo sluníčko. Měj se fajn, zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts
    Optimistický článek, my jsme tu od pátku neviděli ani kousek modrého nebe, ale jen samou vodu! Je faktem, že nám el. proud zatím funguje.Doufám že ho nevypnou mám na bytě vnoučka a dceru. Sázava je už přišla navštívit do domu:-(((

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, až na tu hrozivou masu vody pěkné počínání - jsi moc šikovná, ale to já vím dávno. U nás v pohodě, voda ani ztráta el.energie nám nehrozí.Kašel pomalu ustupuje, snad budu do voleb ok. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, to množství vody je opravdu hrozivé, snad je u vás klid. Tvoje tvoření je parádní, pejsek nádherný, měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, krásné tvoření. Snad už bude líp, je to hrozné.

    OdpovědětVymazat

Nedělní pozdravení

  Zdravím při nedělním odpoledni. Po obědě se u nás nebe protrhalo, začalo svítit slunce . Bylo to skoro po šedivém deštivém větrném dopoled...