pondělí 30. září 2024

Září je u konce

        Už jako malá jsem sbírala kaštany a doma jsme spolu s otcem z nich tvořili všechno možné. Moc mne to bavilo.
        Kaštany jsem sbírala i s našimi kluky a i s vnoučaty. Kaštanoví panáčci, zvířátka aj. prostě touto dobou měli u nás své místo.
        A kaštany sbírám i teď. Už dávno si ale s nim nehraju. I když v dlani mám hladký hebký kaštan ráda.
Sbírám  je s manželem, protože on by nepřežil, kdyby neměl na zimu zásobu pochutin pro srnky, které chodí ke krmelci v blízkosti zahrady syna :-) (krmelec vyrobil syn). 

Takže včera jsme se na naše známé místo vypravili.




Podzim je prostě tady.

Na zahrádce mi teď vévodí především rozchodníky.
Je jejich čas, kdy svoji barvu předvádějí se vší vehemencí.


A i moje tvoření je spojeno s podzimem.
Co jiného, nežli dýně.


Truhlíky už mají také podzimní aranžmá.


Věnec na vchodových dveřích jsem trochu přizdobila
a udělala další na vrata garáže u syna.



Dávám ráda vlastnoručně vyrobené dárky,
takže......




A to je pro dnešek - poslední zářijový den - všechno.
Mějte se moc hezky, užívejte každého dne !
Moc děkuji za vaše nakouknutí sem ke mně.

Hanka



1 komentář:

  1. Lezarts
    Mám stejné vzpomínky na kaštanové “ orgie” z dětství, jak z domova s tátou, tak ze školy.
    Zasadili jsme kaštan do zahrady, ale zatím v loni měl jen 1 kaštan a letos vše omrzlo. Snad se vnouček jednou dočká?!
    Podzimní výzdoba se ti povedla, mě to teprve čeká.

    OdpovědětVymazat

Září je u konce

        Už jako malá jsem sbírala kaštany a doma jsme spolu s otcem z nich tvořili všechno možné. Moc mne to bavilo.         Kaštany jsem sb...