úterý 8. října 2024

A dny jdou......

 Do lesa chodím ráda, ale velký houbař nejsem. Ono mi stačí, když mi doma přistane plný košík a já se kolem toho úlovku točím.


Včera jsem ale muže do lesa doprovodila. I košíček jsem měla.
V určité části okolního lesa jsem letos ještě nebyla a byla jsem hodně překvapená
jak to tam nevypadá dobře. Popadané větve, klacky ba i nějaký strom na zemi leží.
Je to tak nepohledné a navíc chůze jako taková taky není zrovna nejzábavnější.
Nějakou houbičku jsem našla- to zase jó, ale víc jsem si užívala ty červené krasavice.  



A když jsme vyšli z lesa naskytl se nám pohled, který
mne nikdy neomrzí.


Vnučka Hanka nám už tento týden zase odlétá do Saudské Arabie.,V sobotu byli s bráchou u nás na oběd a tak jsme trošičku oslavili 
její narozeniny, které už oslaví v SA. 
Žádné velké dary nedostala (co potřebuje, to si koupí). Rozbalila si to, o čem
vím, že ji potěší a i úsměv vyvolá na tváři.

Náramek z říčních perel (je náramková) a krojovanou panenku.
Proč krojovanou panenku ?
Protože tam, kde teď pracuje, mají den, kdy se prezentují národnosti, které tam jsou. Tak mne to tak nějak napadlo.
Panenku může mít i ve svém doma jako dekoraci a byť je to dárek pro ni, tak až se rozhodne ukončit tento svůj pracovní poměr, může ji věnovat někomu na památku.
A mohu říci, že jsem s dárkem uspěla.


A protože opět nebude tady na Vánoce dostala čajový adventní kalendář,
z kterého jde složit malý betlém.



Uháčkovala jsem jí několik vloček - poněkud robustnějších, aby si mohla
vytvořit závěs, coby iluzi padajících vloček sněhových.
Na její přání jsem ještě rychle uháčkovala obal na mobil
a chobotnici pro mimino jejího kamaráda.


I malý dárek k Vánocům si do kufru přibalí. Je lehký.
Prozradit nemohu, protože ona občas na můj blog koukne :-).

 A tak mi ty dny jdou..............

Mějte se hezky, užívejte si každého dne.
Moc vám děkuji, že ke mně stále na kukandu chodíte.
Těší mne to.

Hanka




7 komentářů:

  1. Hanko, nápadité dárky, dobrá volba. Mě by se líbilo hledání hub,u nás moc nerostou,les to samé. Je to až nebezpečné,přesto nás les láká
    Hanko,měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani to jsou krásné dárky. Jinak já jsem šla dnes ráno vyzkoušet foťák po servisu a donesla půl tašky hub. K obědu tedy byla smaženice. Také jsem fotila muchomůrky a už začínají růst václavky, tak tím většinou u nás houby končí...stejně hlásí mrazíky a to pak už houby nesbíráme. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, jak píše Fukčárinka, u nás v Podbeskydí a prý ani v Beskydech, minulý týden houby moc nerostly, tak snad po tom víkendovém dešti něco bude. Zrovna o víkendu jsem půjčila knížku od tvé vnučky mým "zdravotníkům" (snaše a synovi), ať si počtou. Dárečky jsi vymyslela dobře. V kufru moc místa nezaberou a domov vždycky připomenou. Čas rychle utíká a já jsem se ti ještě nepochlubila, že jsem začátkem září strávila týden v Červeném Kostelci a okolí. Naštěstí to byl ten horký týden před povodněmi. Napíšu ti ještě mejlíka. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Do lesa chodím ráda,ale kvůli houbách ani ne.To obstará manžel a rodina.Zrovna teď je s dcerou na houbách.Já byla v lese včera se sestrou a kamarádkami jen tak na procházce a potkali jsme tři houbaře s prázdnými košíky.Prý je to z víkendu sesbírané.
    Krásné věci si pro vnučku uháčkovala.V tak daleké zemi bude mít hezkou vzpomínku u sebe.
    Hani,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Že se letos sezóna houbařům vydařila, ze všech úst zní, že rostou!!! Sice mám les za plotem, ale nějak se mi tam ani nechce, je tam nával :-)))
    Vymyslela jsi hezké a nápadité dárky! A připravila podzimní výzdobu👍

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné dárky. Zaujaly mne ty houby. Manžel se vypravil dneska ráno uz po nekolikáté a opět nic. Odpoledne jsem potkala souseda s pejskem a nesl košík hub. Prý kousek za humnama, kde byl i manžel. Ale soused se smál, že on nenašel nic, všechno našla jeho fenečka.Prý ji dal na volno a ona pobíhala a jak se zastavila a štěkla, vždy sám měla úlovek. Nejvíce sucháčů. Dostala pamlsek a takto prý houbarí každý den. Manželka už prý odmítá pak zpracovávat. Budem si muset fenečku půjčit. 😄

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, překrásné fotky z lesa a ten košík - ještě jsem se do lesa nedostala, ach jo!
    Pro Hanku si to vymyslela skvěle - náramek je krásný a připomínka domova. Moc hezké!
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat

A dny jdou......

 Do lesa chodím ráda, ale velký houbař nejsem. Ono mi stačí, když mi doma přistane plný košík a já se kolem toho úlovku točím. Včera jsem al...