čtvrtek 17. října 2024

Dvě v jednom

 Ano - dvě výstavy v jednom dni v jedné budově.

V neděli jsem zazvonila u dveří našeho Městského muzea.
Chtěla jsem vidět výstavy, u kterých jsem se nezúčastnila jejich zahájení.

První


Opravdu perfektní aranžmá této výstavy.
Chce to vidět na vlastní oči, protože je tam velký kus práce.
My prostě máme člověka, který v tomto ohledu, nemá chybu.
Je to Jana, která má nápady, které jí pomáhá realizovat její manžel
a  jasně, že i kolektiv muzejních ,, děvčat". 
Když jsem se doma dívala na moje fotky, tak musím konstatovat,
že nejsou to pravé ořechové a že být přímo tam, je určitě lepší.
Dýchnou na vás staré časy. 
Je tam spousta čtení, je to na delší čas si tam pobýt.
Tak jen pár střípků.














A teď už v rychlosti o nějaký ten schod výš.
Výstava z jiného soudku.


A to je pro dnešek všechno.
Mějte se všichni hezky, užívejte každého dne.
Díky za vaše nakouknutí na můj blog.
Hanka



6 komentářů:

  1. Hani, tak to je super, dvě mouchy jednou ranou, to bych si také nenechala ujít, Zdravím, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Úplný výstavní den! Líbí se mi obě, ta se mlejnem ale asi o trochu víc :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, obě výstavy jsi představila hezky. Pro mě byla víc zajímavá s artefakty s mlýnem. A děkuji za návštěvu u mne na blogu v roce 2022 :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    To vaše muzeum, mě okouzlí každou expozicí. Opravdu máte kompetentní “partu” a je vidět, že je to baví!

    OdpovědětVymazat
  5. Jste, Hanko, velmi kulturní obcí. Ani se nedívím, je tam velká tradice. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, děkuji, moc ráda jsem se podívala díky tvým fotkám.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Dvě v jednom

  Ano - dvě výstavy v jednom dni v jedné budově. V neděli jsem zazvonila u dveří našeho Městského muzea. Chtěla jsem vidět výstavy, u kterýc...