neděle 27. října 2024

Sezona zahájena

 A je tady ROLNIČKA.

To znamená, že letošní sezóna našeho loutkového divadla začíná.
Minulou neděli zahráli loutkáři
z Vysokého Mýta.
Rozum a štěstí se jejich pohádka jmenovala.



Dnes přijeli loutkoherci z Náchoda se svojí pohádkou
O zlaté rybce.



A před námi jsou ještě dvě neděle.
Ta poslední patří nám a našemu Začarovanému lesu.


Přichází čas, kdy budeme dříve rozsvěcet, kdy budu víc doma.
Zahradu už mám téměř tzv. zazimovanou, ale trochu barevnosti
v ní ještě vidět je.




A co jinak ?

Čtu...


Uháčkovala jsem 15 dýniček, zmizely dříve, než jsem je vyfotila
a začala jsem realizovat letošní vánoční minidárečky kamarádkám-
perníčky. 


Občas jdu na chvíli dělat společnost psí slečně Molině...


Středeční špacírování s kamarádkami se snažím nevynechávat....

 


A čas mi nějak rychle utíká.

Fakt !

Mějte se moc hezky !

Díky za vaší návštěvu tady u mne.

Hanka



8 komentářů:

  1. Hanko,máš pravdu plánů mnoho,jen ten čas. Rolničky určitě děti uvítaly. V zahradě máš stále krásná zákoutí 👍Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc krásné aktivity. Jsi pilná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani to jsou samé hezké aktivity. Tak ať se Ti vše daří. Krásné a pohodové dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Oprava překlepu ve jméně. Omlouvám se Hani.....

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc vám přeji, aby se sezóna vydařila. Moc hezké fotky ze zahrady, parádní perníčky. Shodou okolností jsem o nich taky uvažovala :o)
    Přeji krásný den tobě a pohlazení pro vaši Molinu. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Čas ti utíká hezky a loutková sezona začíná úspěšně, to jsou dobré zprávy!
    Hezké perníčky upečené na háčku!

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, čas utíká stále rychleji, nebo my jsme pomalejší? Ať se vám v loutkaření daří a máte hodně malých i velkých diváků. Těší mne, když se dětičky dívají jinam, než do mobilů. Také občas dělám společnost naší divoké psí slečně.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, děti se mají zase na co těšit. Máš spoustu aktivit, určitě se nenudíš. Díky za tipy na čtení, tuhle autorku čtu moc ráda. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat

Sezona zahájena

  A je tady ROLNIČKA. To znamená, že letošní sezóna našeho loutkového divadla začíná. Minulou neděli zahráli loutkáři z Vysokého Mýta. Rozum...