sobota 1. srpna 2020

Broďák

Broďák je jméno rybníka, u kterého
jsem trávila léto
v dětství a i v mládí.
Teď už jsem tam jenom občas.
Většinou navštívím kamarádku,
která tam má malou chatičku
a přijíždí na nějaký čas s vnoučaty připomenout sobě, ale
i jim,
jak to tenkrát bylo.
A že si to tedy bylo!!!
 
Dnes je to hodně jiné, ale stále pěkné místo.


Ozdobou areálu jsou řezbářské práce.
Sochy jsou na mnoha místech.




Nechybí ani labutí rodinka


Můžete si půjčit loďku,
o občerstvení taky není nouze,
děti tady mají místo, kde mohou vyzkoušet svoje dovednosti,
jsou zde chatky, je možné postavit si stan,
vykoupat se,
prostě se tady dá nějaký čas pobýt.


 
A tak jsem v týdnu přijela a jeden den pobyla.
A s kamarádkou si to užila.

Máme první srpnový víkend.
Užijte si ho!
Hanka

Díky moc za vaše nakouknutí !



22 komentářů:

  1. Hani, je to poklidné a lákavé místo, tam by se mi líbilo. |Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sochy jsou parádní, moc se mi líbí ten vodník, je bezva( ◜‿◝ )♡
    Chudobka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké místo, líbí se mi vyřezávané sochy.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,je to krásné místo i sochy se mně také moc líbí.Mám ráda místa,která ve mně vyvolávají vzpomínky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, mít chatičku u rybníka musí být moc fajn. Je skvělé, že tam můžeš za kamarádkou zajet a užít si pohodu u vody.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vodník vede, ale labutě jsi také zachytila moc pěkně. U nás se labutím také povedlo vyvést mladé, ale hlídají je a drží se dál od lidí. Taková pěkná prázdninová pohoda. Ať ji máš i nadále. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Haničku, pěkně vyluftovanou od vody, což je v těchto horkých dnech jediná úleva.
    Mám na tebe prosbu, mohla bys dát do komentářů možnost volby i jiné možnosti.
    Já jsem nyní měsíc od rána do večera v práci, mám tam jiný počítač a nejde se mi přihlásit přes jedinou možnost, kterou tu máš. Ráda bych komentovala, děkuji.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to je pěkné místo a moc pěkně jsi nafotila. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Broďák je krásné místo na léto. Kouknu, kde se nachází. Pěkné fotky. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  10. Včera jsem byla se svou sestřenicí Hankou na Sázavě a také jsme vzpomínaly na naše letní dny u vody. Odpoledne uteklo strašně rychle, ale bylo to moc fajn ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, moc hezké místo. Věřím, že sis tam ten den užila!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Vodník s hrnečkem je doost dobrý 😀

    OdpovědětVymazat
  13. Brodak ��. Vybavila se mi jeho vune a chut spekacku na tacku co prodavali v kiosku. A vune Nubianu kterym jsme se natirali. Naucila jsem se tam plavat a taky jsem se tam malem utopila. Diky za milou vzpominku.

    OdpovědětVymazat
  14. Musela to být pohodička a krásná vzpomínka na dětství.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, tak to jsi měla krásný víkend. Vypadá to opravdu na zajímavé místo.
    Hezké další srpnové dny a výlety přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky a ta voda a ptactvo,to je něco pro mě ! Hezký zbytek pondělí.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj
    Tam by se mě líbilo,rybník vypadá dobře,já jsem kachna....dobře by se mě plavalo.Dostal mě i vodník...supr kousek.
    Měla jsi hezký víkend a tak to má být.Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, tak jsem Tě znovu objevila, paráda. Musím se podívat, co mi vše uteklo. Přeji krásné srpnové dny. Diana

    OdpovědětVymazat
  19. To musel být fajn výlet, hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  20. To je krása. Ráda jsem k Vám nahlédla. A budu nahlížet s radostí i nadále. Moc hezké. Děkuji a prima den

    OdpovědětVymazat
  21. Tam je opravdu nádherně. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...