pátek 7. srpna 2020

Na kole

Na kole jezdím ráda.

Je pravda, že dříve těch kilometrů bylo víc,

ale  i tak mne to stále baví.

Mám ráda svoje okolí a tak přejíždím

hranice okresu, ve kterém jsem se narodila

a hranice okresu, kde teď žiju.

I když cesty dobře znám, stále je co objevovat,

 slézám s kola a beru do ruky foťák

a zachycuji pro sebe daný okamžik.

Žně

Město rozkvetlo.
Jeřabiny už jsou červené, léto přešlo do druhé poloviny.

I malý drobný modrý kvítek potěší.


Přeji vám hezký víkend,

přeji vám příjemné dny.

Hanka

Moc vám děkuji za vaši návštěvu.


P.s. Dnes to tady nějak zlobí.

Dělala jsem co jsem mohla !

Řádkování jsem nesrovnala a nesrovnala.


17 komentářů:

  1. Hani, hezká projížďka. Moc se mi líbí ten rozkvetlý záhon. Také jsme si všimli, že už červenají jeřabiny, nějak rychle to letí. I chrpy jsem ještě na polích zahlédla, u nás se už také sklízí obilí.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, krásně je u vás a ten rozkvetlý záhon je úžasný. Balíky jsem letos ještě nefotila. :o) Ale na cestách je potkávám, stejně tak i jeřabiny.
    A článek jsme dnes musela napsat ve staré verzi, protože v té nové byly rozhozeny řádky. Teď koukám, že to nebylo jen u mne, tak snad to do konce srpna vychytají, než starou verzi vypnou.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, ten záhon je nádherný. Taky jsem dělala článek věčnost, už jsem si připadala jak na starém, ne a né to dodělat. Hezký víkend přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, děkuji za nádherné letní fotky! Fakt krása - ten záhon lilií je úžasný!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, krásné fotky ke kochání. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevadí, Hanko. U mě si to také dělá, co chce (řádkování měním tak, že si dám číslování a pak zas vypnu, ale pořád to není úplně podle mých představ). Ale neubírá to fotografiím na kráse. Přišly mi takové něžné. Krásně letní.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to jsou nejlepší výlety které znám. Na kole, po cestách stejných a vlastně vždy jiných.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani,moc hezkou projížďku jsi měla.Pěknou krajinou.Také jezdím ráda na kole,vždy si na něm připadnu taková svobodná a šťastná.Jezdím stejné trasy,jinak bych musela přes město a to se bojím.Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, krásné fotky. Nejen, že je léto v druhé polovině, ale blíží se k podzimu. Tento týden už u nás byly mlhavá rána. Moc rychle čas utíká.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty lilie ve městě, to jsou krásné barvičky, takové do oranžova mám nejraději. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Když dozrávají jeřabiny, blíží se konec prázdnin. Letí to jako ďábel. Fotka chrp v poli je fakt nádherná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, také já měla potíže se řádkováním. Na kole jsou vyjížďky idelál, pár let již na kole nejezdím. Ač by to bylo přínosem, po havárce a úrazu mám obavy. Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Je báječné, jak se udržuješ v kondici, jsi mladá i duchem.
    Náš pan profesor říkal, že je třeba vyluftovat receptory, že je pak člověku na světě krásně a tobě evidentně je :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotografie z projížďky. Také se toulam mistry, která důvěrně znám a vždy najdu něco nového. Nejdůležitější je ten pohyb a o tom to je. Přeji ti krásný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  15. ...místy...ach ten automatický přepis slov...

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, měla jsi pěkný výlet. Fascinovaly mne ty lilie. Teď je ten nejbarevnější čas. Jenom to horko trošku brání vycházkám, ale to k létu patří.Také se zde pomalu zabydluji. Ještě ale hodně tápu. Měj se krásně.Hela

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné letní fotky.
    Až přijdeš na to, jak upravit řádkování, dej vědět prosim.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...