pátek 14. srpna 2020

Klidný víkend

Druhý srpnový týden je pomalu u konce.

Utekl jako voda.

Byl horký a včerejší odpolední příval vody

jsme uvítali s povděkem.

Byl to tedy liják, ale přímo u nás to nějak ničivé nebylo. 

Máme na zahrádce pořádně zalito.

Sem tam jsem se v týdnu ráno projela na kole,

a zjistila, že ze strniští už fouká :-)

Říkala  moje babička, že to tak má být,

když my Hanky, 15. 8.  máme svátek.

Dodávala, že se k tomu datu vztahuje :

Na nebe vstoupení Panenky Marie.

Na vesnici, kde žila, bývala k tomuto datu pouť.


A tak vám Hankám, které náhodou sem nakouknete,

přeji hezký svátkový den !

 

A vám ostatním přeji příjemný, pohodový víkend !

Hanka



Díky za vaše nakouknutí. 

A já stále pátrám, zkouším, hledám

jak zmenšit řádkování.

Leč zatím marně !

20 komentářů:

  1. Ahoj Hani, předně bych ti ráda popřála vše nejlepší k svátku! Hlavně zdraví, štěstí :)
    S blogem taky trochu zapasím, po delší době jsem psala příspěvek a zjistila jsem, ze je bloger nějak jinak udělaný. Nedaří se mi dávat fotky tak, jak jsem byla zvyklá, na PC vypadají ještě docela dobré, ale na tabletu nebo telefonu jsou ty nalezato malinké. Ty nastojato jsou dobré. Tak nevím, bude to teď trochu pokus omyl. Ale co, ono to nejak dopadne :)
    Mej se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, vše nej opožděně k svátku, u nás včera bouřka a slejvák, bylo to potřeba.
    Krásné dny ti přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, přeji Ti k dnešnímu svátku všechno nejlepší a hlavně hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, i já tobě přeju pohodový svátkový den. Koukám že máme nejen stejné jméno, ale i stejný vzhled blogu. Tak ať se nám tu daří. Pokus omyl, ale ono to půjde...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, pěkně jsi vystihla atmosféru těchto dní. Všude je plno kvítí, plno barev a ten konec prázdnin už je malinko cítit. Je sice horko, ale není to "prádelna". Já si letošní léto užívám především na zahradě nebo občas za humny, ale jsem spokojená i bez dovolené, tu jsem si tentokrát odpustila.
    U vás pršelo, někde byly v noci bouřky. My, tu v Podbeskydí, máme suché dny, takže tužíme svaly s konvemi na zalévání.
    Nakonec jsem také přišla popřát k svátku. Přeji ti všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví. Srpen ten je v naší rodině měsícem svátků : Hana, Helena, Petra, Zuzana. Aspoň to máme při jednom. Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, hodně zdraví a pohody přejeme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší k svátku. Krásné fotografie. To řádkování dělám tak, že vše označím, dám nahoře ikonku číslování nebo puntíky a hned ji zas vypnu. Ale vyzkoušej nejdřív na kousku, co to udělá. Abych ti tím nerozhodila vše. Já zatím na jiný způsob nepřišla. Krásný slavnostní den.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, i já se přidávám s přáním všeho nejhezčího k svátku. Příspěvky zatím přidávám ve starém bloggeru, s tím novým také bojuji.
    Máš krásné kytičky na zahrádce. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani,vše nejlepší k svátku - zdraví, štěstí a pohodu.
    Co se týká nového blogování, jsem na tom stejně, hledám, zkouším , pátrám, ale jsme holky šikovné, ono to půjde.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,vše nejlepší k svátku - zdraví, štěstí a pohodu.
    Co se týká nového blogování, jsem na tom stejně, hledám, zkouším , pátrám, ale jsme holky šikovné, ono to půjde.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, také Ti přeji dodatečně všechno nejlepší k svátku.
    I já píšu články ve starém bloggeru, ten nový jsem zatím nevyzkoušela.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. Haničko, opožděně ti přeji všechno nej k svátku!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, i já se opožděně přidávám a přeji vše nej. Já jsem si nový blogger vyzkoušela dvakrát, ale vrátila jsem se ke starému, který funguje jako dřív. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, i já se přidávám k opožděným gratulantům. Všechno nejlepší !!!!
    Léto utíká, v úterý se už vracím po prázdninách do práce. Přeji ti krásné a poklidné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Svátek jsem propásla,ale štěstí a zdraví přijde vhod i opožděně.Všechno nejlepší.
    U nás vůbec neprší,každý den marně doufám,vedra jsou už k nevydržení.Já je totiž špatně snáším.
    Hani,měj hezký týden

    OdpovědětVymazat
  16. Taky nevím, jak zmenšit řádkování. Z toho to jde jakoby ob řádek a pak to jde úplně normálně

    OdpovědětVymazat
  17. Přeju krásný každý den :) Protože ke svátku už je pozdě.
    Enter se Shiftem zmenší řádkování...tedy obvykle...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Haničko, sluníčko, tak ti tedy dodatečně přeji jen to nejlepší. Ano i můj manžel cítí, a zrovna dneska o tom mluvil, že podzim máme na krku. Ale i ten má své kouzlo. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá oslavenkyně,
    dokud jsem byla v Jablonném, bylo skvostně. V momentě příjezdu na mne hodili doslova deku a tady včera bylo šílený 34 st ještě v 19 hodin. Nemám tohle ráda, není to k žití.
    Dnes začalo pršet a díky bohu, jde už i dýchat.
    Skutečně jsem si uvědomila, k´jak chutná léto na horách a jak úmorné je ve městě.
    Přeji ti krásné jízdy za dobrodružstvím, pohodu, klid a zdraví. No a taky nějaké hraní :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Takový hrneček se svým jménem z první fotky má můj syn se svým jménem od své milé. Ale zelený motiv. 😊

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...