pondělí 24. srpna 2020

Včera neděle byla

Včera neděle byla,
včera byl hezký čas.
A v mém rodném městě končil 66. mezinárodní folklorní festival.
Program byl kratší, souborů podstatně méně.

Ze zahraničí přijel jen soubor ze Slovenska.

Ale tančilo se, jak jen to taneční soubory umí.

Neseděla jsem v hledišti, ale sobotní večerní vystoupení jsem si ujít nenechala.
Sledovala jsem program on-line v režii  televize-js.
Dokonce jsem i něco na monitoru mého PC vyfotila.
Fotky postrádají kvalitu, musela jsem je hodně zmenšit, aby byly trochu k světu.

A tady je máte.


V rámci festivalu se nějaké akce konaly 
i v Domku Boženy Němcové.
Některé místnosti doznaly technických úprav 
a tak jsem na požádání přispěla k jejich určitému zútulnění.
Třeba novou ,,plachtou" s polštářkem
na postel v pokoji, kde hned po svatbě Němcovi žili.


Když už jsem byla v tom šití,
tak na svět přišla další andělka.
Tentokrát pro kamarádku vnučky.   



A aby jste i vy, vlastně jen jedna z vás nepřišla zkrátka
ušila jsem dnes věneček.
Je pravda, že barevné ladění nemusí
být pro každého jeho šálek kávy,
ale komu se líbí, může ho mít.
Stačí napsat komentář
a já
příští pondělí tj. 31. srpna t.r.
vylosuji výherkyni (výherce )
 


V týdnu jsem byla s kamarádkou na malém výletě.
Jely jsme se podívat na nové Malé lázně v Bělovsi u Náchoda.
Hezké to tam je.
Taková příjemná odpočinková zóna s malou kolonádou 
s dvanácti pítky nového zdroje minerální vody.
Ochutnala jsem. Dobrá je.
Mnozí návštěvníci přijížději vybaveni lahvemi
a vodu si čepují sebou domů či na svoji
další cestu.
Dá se tady posedět,dát si malé občerstvení.
Toto místo za návštěvu stojí.
Fakt jó.




 
 

Dnešní ráno bylo takové hodně svěží- čiperné.
Nedá se nic dělat už je cítit, že měsíc srpen
se chystá pomalu, ale jistě předat
vládu měsíci září.
Mějte tedy poslední srpnový týden hezký,
užijte si ho ! 
Díky za vaše kliknutí na můj blog.
Hanka


16 komentářů:

  1. Moc hezké a milé a relaxační povídání a fotografie. Festival byl určitě zážitek, i když ne naživo. Malé lázně vypadají jako uklidňující místo. Andělka je krásný dáreček pro štěstí. Věneček moc hezký, takový přírodní. Určitě se bude výherci líbit. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, škoda, že jsi festival neviděla naživo, ale co se dá dělat. Výlet do lázní byl určitě relax a zrovna tak tvoření. Prosím, nezařazuj můj komentář do losování, já již od tebe pozornost - moc hezkou mám. Dej šanci jiným, ale věneček i Andělka jsou šik.

    OdpovědětVymazat
  3. Léto pomaloučku končí, ale snad si ještě pár hezkých dní užijeme. Lázně jsou menší, ale podle fotek je tam nádherně. Musím pochválit tvoje tvoření, věneček i Andělka jsou parádní. Tvoje Andělky se mi líbí moc, jsi šikulka. Hezké dny ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem asi lázňová holka ))).... krásné místo. Festivalové zážitky asi stály za to a Němcovi to mají díky tobě krásné :-) a tvoje šití je dokonalé. Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Hani dny opravdu utíkají moc rychle, ale ty taková šikulka si úžasný program uděláš i na podzim😊. Tvé kouzleni s jehlou budu obdivovat pokaždé. Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji . Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, měla si opravdu moc hezkou neděli. Moc se mi líbí tvé fotky z Bělovsi, to je krásné místo, vyzývající ke klidu! Moc krásné tvoření - s látkami to prostě umíš!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, neděle plná zážitků. A moc krásně jsi tvořila. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, hodně mě lákají ty lázně. Třeba jednou...
    Ale šít "výbavu" do domku, kde žila
    Božena Němcová, to je tedy pocta!
    I Andělka je moc roztomilá.
    Zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, letos se už do vašich končin nepodívám, ale až tam budu, určitě se zajdu podívat do domku Boženy Němcové. Zase jsem, díky tobě poznala nová místa. Chválím tvoje tvořeníčko. Jsi prostě profík! Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,takových krásných zážitků jsi měla a z moc pěkných míst.
    Jenomm koukám,jak jsi šikovná,Andělka i věneček jsou moc krásné.Věneček je nápaditý,to bych možná svedla.
    Měj hezké poslední srpnové dny

    OdpovědětVymazat
  11. Do těchto téměř zaniklých lázní se musím někdy taky podívat, díky, Hani, za poznámku. A jsi moc šikovná.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, u vás, v Domku B. Němcové se mi moc líbí, škoda, že je to tak daleko. Byla bych na každé výstavě. A tvé tvoření je kouzelné, jak andělka, tak věneček.
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten festival musel být parádní

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký a zajímavý článek. Je tam v těch lázních krásně. Jinak jsi moc šikovná. Přeji Ti příjemné a klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  15. Folklór mám ráda, ale naživo.Ta atmosféra je pak lepší, ale v této rizikové době je super, že je ta možnost TV přenosu. U nás bývá festival Babí léto vždy jednou za dva roky. Mezinárodní účast asi bude také omezená. Hodně k nám jezdily soubory z Řecka. Tleskám a raduji se z obnovování lázní Běloves. Když jsme tam před pár lety byli docela jsem se zhrozila. Kudowa-zdrój je téměř za rohem a ten rozdíl je markantní. Andělka i věneček jsou moc pěkné práce. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, to je pestrý článek! Každý si přijde na své. Tanečky sis užila, šít skoro neumím, ale tobě polštářek s přehozem se moc povedl. Nemluvě o věnečku, to už bych vůbec nesvedla, má pěkné pastelové barvičky.Panenka se určitě líbila. Pít z pítek v kolonádě muselo být moc pěkné, my teď v létě byli ve Františkových Lázních a moc se nám tam líbilo.

    OdpovědětVymazat

A zase něco ode mne

  Už je zase nejvyšší čas, abych sem něco dala, že ! On ten čas ale tak letí. Počasí docela některé dny přálo a tak jsme s kamarádkami zase ...