pondělí 31. srpna 2020

Loutková zahrada

Už po čtvrté jsme u příležitosti
konce prázdninového léta
uspořádali Loutkovou zahradu.

Předpověď počasí nebyla zrovna moc
optimistická,
ale dopadlo to.
Nepršelo !

A tak jsme v sobotu dopoledne
vše připravili, abychom ve dvě hodiny odpolední
mohli Loutkovou zahradu zahájit.


Nachystáno bylo vše
nejen na představení,
ale i na tvoření dětí v době přestávek.

Je 14,00 hodin.
Začínáme.

Jak se čerti ženili.
Hrajeme my.


Než se hostující učinkující připravili
k jejich vystoupení,
v připravené dílničce bylo rušno.


Druhé představení
Domku,domku, domečku
Hudebního  divadélka Trsátko
se nehrálo venku,
ale v sále našeho loutkového divadla.


Sál byl téměř plný
a představení bylo moc hezké.
Mladinká herečka byla super !
Však to také děti dávaly najevo.

Třetí vystoupení
Kluci z pohádek
bylo z repertoáru lidového loutkáře
Jiřího Polehni.



Loutky, tvoření, občerstvení- to vše
si děti užily.
A nejen ony. I dospělí se dobře bavili.

A my byli rádi, že naše Loutková zahrada
proběhla jako příjemné sobotní odpoledne.


Je pondělí a já slibila, že budu losovat.
No, jestli to bylo losování nevím,
ale požádala jsem manžela, aby bez rozmýšlení
řekl číslo od jedné do šestnácti.
Řekl 16.
A je to Intuice.

Milá výherkyně, abych mohla věneček odeslat,
pošli prosím svoji adresu na můj mail.
hana.slechtova@seznam.cz 

A tímto jsem se rozloučila s měsícem srpnem.
Zítra už se probudíme do měsíce září.
Tak ať zářijové dny proběhnou jen a jen
k vaší spokojenosti.

Hanka

Díky za vaši návštěvu tady u mne.


18 komentářů:

  1. Hani, krásná loutková zahrada. Tam bych se taky podívala. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že se taková akce líbila nejen dětem, ale i dospělým. Hlavně, že vyšlo počasí. Moc se mi líbí poslední fotografie.
    Gratuluji výherkyni.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, je paráda, že zase můžete hrát! Loutková zahrada se mi moc líbí!
    Gratuluji vítězce a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji Intuici k výhře. Ta loutková zahrada je báječná.

    OdpovědětVymazat
  5. Také gratuluji výherkyni. Hani, rozdáváš radost a doufám, že i nějakou občas dostáváš zpátky. Držím palce, aby se divadlo mohlo hrát i nadále. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Tady to byla i sázka na počasí, která vyšla. Pěkné sobotní odpoledne pro děti i dospělé. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Hani; to musela být krásná akce. Škoda; že tu něco podobného nemáme. To by se Lole líbilo. My musíme jezdit za divadlem do Prahy.
    Hezké a poklidné září přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, vše vám krásně vyšlo, hlavně počasí a i veliká návštěvnost všech představení. To je super. Je vidět, že loutkové divadlo baví nejen malé, ale i velké diváky.
    Výherkyni moc gratuluji. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, parádní odpoledne. To bych si taky nenechala ujít.
    Gratulace výherkyni.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Věřím, že se všem líbilo v tak krásné zahradě plné her, pohádek, radosti, tvoření....jste šikovní, že dokážete uspořádat takovou akci.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, počasí bylo k vám přívětivé a určitě jste to ocenili. Zahrada zase dala dětem radost a dospělým zrovna tak, palec nahoru pro vás všechny a výherkyni velká gratulace.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani,krásná Loutková zahrada.A vůbec nejhezčí je se na něčem takovém,co zaujme podílet.Takové lidi obdivuji.Jsi moc šikovná.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Tolik radosti, které jste dali dětem i dospělým. Je vidět, že představení i doprovodný program byly zábavné. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, moc pěkný závěr prázdnin. Loutková zahrada udělala radost dětem i dospělým, co víc si přát. Loutky jsou nádherné.
    Gratuluji výherkyni.
    Hani, měj se krásně a užívej si zářijové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. To muselo být super, krásná akce.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, Loutková zahrada je fain. Moc vám loutkářům fandím. Určitě vás navštívil i můj vnouček z MS. Teď už je to prvňák. Naši mladí byli minulý víkend u vás ve Dřevěnce. Měj se pěkně. Hela
    Intuici gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle akce jsou pro děti úžasné, škoda, že nejste blíž, se Sofinkou bychom dorazily.
    Navíc, když je ještě tvoření, děti neví, kam dřív.¨
    Já mám ty tvoje články o divadla tak ráda a v době covidové mi moc chyběly.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Hanko, děkuji moc za výhru, věneček se mi moc líbí a bude mne těšit.
    Ostatním spoluhráčkyním děkuji za blahopřání a i jim přeji výhru, určitě se někdy a někde naskytne. Všem přeji krásný den. 😊

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...