úterý 15. září 2020

Tentokrát bez vernisáže

 Ano, tentokrát bez vernisáže je výstava
v našem Muzeu a galerii J.W.Mezerové
dvou výtvarníků z blízké obce.


Zlý corovinarus se v našem městě vloudil
do soukromého Domova důchodců a nakazil nejen jeho obyvatele,
ale i personál a potažmo zapříčinil i karanténu
několika tříd v našich dvou základních školách.
Naše město se tak dostalo i do Televizních novin.
Kéž by to bylo při jiné příležitosti.

Výstavu jsem si však ujít nenechala.
Pojďte se mnou jen tak trochu nakouknout.
Roušku mít nemusíte.


On je Angličan, ona Češka.
Žijí převážně tady u nás.

Tapiserie ladí s obrazy a vzájemně naplňují název výstavy.
Čtvero ročních období.




Obrazy jsou za sklem, vše osvícené, špatně se fotí.
Tvorba malíře je taková trochu jiná, ne každý by si asi chtěl takový obraz
doma pověsit. 
Mně se líbí. Pro mne  je to nádherná květinová rozmanitost,
vyjádřená viděním výtvarníka.


Počasí nám přeje- babí léto předvádí svůj repertoár.
Je v něm ještě závan léta, ale už i podzimu.


Kam jinam, nežli do přírody.
Někdo pěšky,někdo na kole :-)
Já tak i tak.



Domů si přináším něco pro ozdobu.
Suché, ale zdobné.
Janeba ze zahrádky, ostatní z luhů a hájů.


Loučím se s vámi s přáním
příjemného prožití dnů tohoto týdne.
Za vaše nakouknutí sem ke mně moc děkuji.

Mějte se fajn!
Hanka



18 komentářů:

  1. Hani, moc zdravím. Vím o té karanténě tam u vás. Co naděláme. My tady nosíme roušky od března dodnes. Jenom asi jeden týden jsme je odložili v obchodech a už to tu bylo znovu. Vlastně ani moc nevím o někom nakaženém v mém okolí. Všichni ty roušky tady pokorně nosíme. Ještě že venku můžeme volně dýchat. Ale změňme téma. Výstava musí být moc pěkná. Ten kytičkový oraz se mi i na dálku také líbí.Užívejme si babího léta. Hela

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek Hani. U nás do minulého týdne vůbec nikdo nakažený nebyl a už se bohužel, virus dostal i k nám do města a zavřeli jednu třídu základní školy. Výstava určitě byla krásná a zajímavá a hezky si užíváš pobyt v přírodě, stejně jako my. Také jsme včera navštívili zajímavou výstavu. Dám příspěvek na blog. Přeji Ti krásné dny babího léta a opatruj se a přeji Ti, ať jsi zdravá Ty i celá Tvoje rodina

    OdpovědětVymazat
  3. Babí léto je nádherné, vyrazila jsem dneska na procházku do lesa, kdyby snad nějaká ta houbička. Všude ukazují plné koše a kufry aut, tak proč bych nemohla také něco najít. No, nemohla, čtyři babky, to byl můj úlovek. Užívej si, co to jde ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo ((( ten virus je potvora. Přijdeme o tolik krásných akcí ( i u nás) Ale nic nenaděláme a zdraví je přednější. Výstava je krásná.
    Přeji poklidné dny v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc pěkné, jak výstava, tak tvůj koš s úlovky. Dnes jsem pro tebe nafotila jednu tabuli!!!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, děkuji za nakouknutí na hezkou výstavu, k tobě domů i za humna - máme teď krásné dny a musíme se radovat z maličkostí.
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Zvláštní obrazy, líbí se mi, ale doma bych je mít nejspíš nechtěla. Ale to zátiší s houbami a květinami na stole (na terase?) se mi strašně líbí. Hned bych si sedla a jen tak se kochala. Ano tom koutku se stolečkem, prostíráním pod vázičkou a krásnou kytičkou ani nemluvím. Je to jemné a moc hezké...

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavá výstava, jsem ráda, že jsem si ji mohla prohlédnout bez roušky.
    Moc se mi líbí krásná kytička ve džbánku.
    Bohužel i Jihlava už byla díky koronaviru v televizi.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, zajímavá výstava. No za chvíli to bude podobné i u nás, už mám kolem sebe vícero lidí v karanténě a už i z naší rodiny. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. hezká výstava,měj krásné babí léto,Sv.

    OdpovědětVymazat
  11. V přírodě je nejlíp, když to teď tak moc nejde mezi lidi. Výstava zajímavá. Hezké dny, hodně zdraví a radosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Výstava se mi líbí. Právě i ty různé výtvarné techniky sladěné do podzimních barev. Ten koronavirus se teda opět závratné šíří. V podzimní přírodě je krásně a zdravo. Na kole či pěšky babím létem.... právě za ušima. Letos mi všechno unikne. Kytička ve váze je moc pěkná. Hezké dny Hanko.

    OdpovědětVymazat
  13. Haničko, je to tak, vir řádí, zrovna mě volala sestřenice manžela. Je v karanténě, ale test nic neprokázal, čeká na další výsledek.
    Výstava určitě moc hezká, mě však zaujala fotografie s dary přírody.☻☻☻

    OdpovědětVymazat
  14. Bohužel těch měst s karanténami přibývá a přibývá, nějak se ta teorie o špatném podzimu naplňuje.
    Podzim ťuká nenápadně na okénko, listí zlátne a pomalu opadává. Zvířátka z lesa si s velkým zaujetím hromadí na zimu ořechy, kaštánky, je toho v travinách a ve stromcích fakt hodně.
    Přeji hlavně ZDRAVÍ!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, další zajímavá výstava i úžasné úlovky. U nás rostou jen pomálu. :o) Ještěže můžeme do přírody bez roušek. :o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, obrazy jsou opravdu barevně výstižné. Podzimní barvy mám moc ráda. A jak vidím u vás už podzimní nálada panuje. Pěkně jsi si vyzdobila stůl.
    Měj prima neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Hani ta výstava vypadá lákavě. Musím se juknou jestli ji nestihneme.
    Zlatá a léčivá příroda.. ještě,že ji máme.
    Krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Hani!
    Jsem nadšena nejen tapiseriemi, ale i obrazy. Musí to být krása dívat se na ně každý den. Hned to pohladí dušičku.Podzim miluji a podzimní paletu barev taky. Krásný článek.

    OdpovědětVymazat

Losovala jsem !

  A máme tady nedělní večer. A já vylosovala dvě výherkyně knížky Nejsem jenom sestra. Oběma vám gratuluji ! Ale ještě jedna knížka najde sv...