pondělí 10. května 2021

Na kole

V sobotu jsem konečně jela na očkování.
Vše proběhlo v pohodě.
,,Újmu na zdraví" jsem nezaznamenala
a tak jsem se v neděli rozhodla sednout na kolo.

Abych alespoň trochu vyhověla tomu,
že po očkování má být člověk nějaký ten den v klidu,
zvolila jsem trasu po rovině - směr Trutnov.

Po hlavní silnici jsem toho až tolik nenajela,
vybrala jsem si stezky na druhé straně řeky Úpy.
Bylo hezky, ale ten vítr!
Útočil na mne při cestě tam i zpět.

Úpa

V Bohuslavicích jsem vyfotila pro vás komín s čapím hnízdem
Bohunky a Bohouška, kteří jsou tak trochu slavní.
Fotka nic moc, to jen aby bylo jasno, že
ten komín s hnízdem opravdu existuje.

A už jsme v Trutnově, o kterém se říká
že je to brána do Krkonoš.

Nemohu napsat, že město bylo liduprázdné,
to určitě ne.
Ale nezvyklý klid tam byl.
Myslím, že dnes je to už trochu jiné.

Takové jsem měla tedy nedělní odpoledne.

Přeji vám hezký nadcházející týden.

Hanka

Moc díky za vaše nakouknutí.

1. Hani,krásná vyjížďka,závidím.Já si na kolo hned tak nesednu,snad po těch ještě 14 dnech se prst vzpamatuje.Také vím o dvou čapích hnízdech a jak jedeme okolo,fotím.
    U Trutnova jsme se už parkrát pohybovali,ale ve městě přímo nebyli a je to určitě chyba.Náměstí se mi moc líbí.Myslím,že to musíme napravit.
    Měj hezké dny

2. Na kole už jsem nejela snad 100 let a teď už to zkoušet ani nebudu. U nás je v okolí samý kopec, to bych to kolo jenom vodila 😁

3. Hani, Trutnov vypadá dost zajímavě, ale bez lidí je to neobvyklé.Naposledy jsem tam byla vlakem z Hodkovic s vnučkami - na náměstí jsme si daly občerstvení a zase jely zpátky. Dědouše jsme nechaly na ubytování, aby si od nás odpočinul. Večer jsme mu udělaly oslavu narozenin.Tys musela šlapat zpátky k domovu. Jiřina z N. .

4. Hani, do Trutnova jezdíme často a tak to tam znám. Náměstí je hezké. Mě bylo po očkování čtyři dny špatně, měla jsem nějakou bouřlivou reakci. Ale už to je o.k. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

5. Ahoj Hani,
    povedený výlet a moc pěkné fotky! Já mám za sebou už obě dávky očkování a po obou mi teda bylo blbě několik dnů. Teploty, zimnice, bolest hlavy, očí, strašně mě bolela ta ruka, kam mě píchli, celková slabost a únava...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

6. Hani, fajn kolovýlet. Já už na kole nebyla dlouho. Mnažela to nějak přestalo bavit, tak obouváme pohory...

7. Hani, krásná projížďka, ráda jsem se koukla. Tak my jsme očkování tedy v pohodě neměli. Neměli jsme tedy teploty a zimnici jako Hanka, ale dobře nám nebylo několik dní. Měj pohodové dny.

8. Hani udělala sis krásnou projížďku. My jsme odpočívali jen jeden den a jinak manžel měl průjem, ale já zcela bez příznaků...Moc hezké fotografie i průvodní text. Přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví.

9. Hani, krásná projížďka, ráda jsem se podívala do Trutnova, kde jsem nikdy nebyla.

10. Tak tady jsem dlouho nebyla. Díky za připomenutí.
    Jinak mám za sebou jednu dávku. Zimnice a horečka.

11. Hani, místo aby jsi odpočívala, tak sedneš na kolo a jedeš výletovat. Ale hezky jsi se projela.
    Líbí se mi písmo v příspěvku, znáš jeho název?
    Přeji fajn dny. D.

12. Haničko, děkuji za krásnou projížďku a moc ti přeji, že si očkování tak v pohodě zvládla. Já trochu chválila den před večerem - dneska už jsem celkem OK.
    Měj hezký den, Helena

13. Pěkný vylet. Já už na kolo nesednu, protože mám dvojité vidění a když za sebou cítím auto, soustředím se na krajnici a v ten moment se mi obraz rozeběhne na dvě strany. A já nevím, která je ta správná. Jezdila jsem dost, dokud jsme nebydleli na kopci a dokud se u mě neprojevila tato oční vada, kterou zřejmě způsobily i špatně zvolené brýle. A u jízdy na kole je to nebezpečné. Párkrát jsem to vyzkoušela ještě tak před dvěma lety, ale pak jsem dala nové kolo dceři. Jinak já jsem dostala asi 11. den po očkování horečku, kašlu a mám rýmu a tak nevím jestli to je očkováním nebo jsem se někde nachladila.

14. krásný cyklovýlet,měj hezké dny,Sv.

15. Po prvním očkování jsem byla docela v pohodě, ale po druhém jsem se více šetřila, teplotka a únava vyskočily. Jinak jsi vše krásně zdokumentovala, je na fotkách hodně sluníčka a to se mi líbí.

16. Hezká poočkovací projížďka :) Ráda zas vidím Úpu. Měj se hezky, zdraví Marie

17. Pekný výlet :) Mne kázali po očkovaní 3 dni kľud, takže som vybehla až štvrtý s dcérou na naše rýchloprechádzky, a to som mala po 3 dňoch taký pohybový absťák, že som prešla asi 1km viac ako dcéra, čo sa za mnou vliekla a niekde ani nešla :) Ale hlavné je, že sa hýbeme a sme zdravé! Pozdravujem, Marta

18. Vichr byl ten den i u nás, jak by napsal optimista - lehký vánek ohýbá stromy k zemi a vzduchem se vznáší igelitové pytlíky, psi a děti do osmi let :D.

19. Města se pomalu probouzejí k (doufejme, že normálnějšímu) životu, to je vidět na každém kroku.

Hezké Velikonoce

Přeji vám všem hezké pohodové svátky jara. Užijte si je ! Mějte se hezky ! Hanka