úterý 16. listopadu 2021

Jen tak

Martinské rohlíčky jsou snědené..


Nedělní oběd na počest rodinných Martinů je taky za námi. 

A za námi je  i naše podzimní loutkářská ROLNIČKA.

V neděli poslední představení přijeli zahrát loutkáři
z Turnova tzv.Čmukaři.

Bylo to moc pěkné představení. Líbilo se dětem a i nám.




Pokud nenastane nějaká změna vzhledem ke covidu, měli bychom
mít my, loutkáři docela rušný nadcházející víkend.
V sobotu i v neděli hrajeme....
Kde ? No, to si nechám na příště :-).

Nedá se nic dělat, Vánoce se pomalu, ale jistě blíží.
A tak se začínám připravovat.


Že čas ubíhá, je vidět na Moli.
Roste ta psí holka.
A ještě jsem tady ani nenapsala, že má kamaráda.
Kocoura Pepu č.2, který nahradil Pepu č.1-(odešel do kočičího nebe
v prosinci loňského roku).
Takže u syna je zase živo.





Teď už  to víte a já pro dnešek končím. 

Mějte klidný třetí listopadový týden.
Mějte dny v pohodě!
Moc vám všem děkuji za vaše zastavení.

Hanka







18 komentářů:

  1. Hanko, doufám, že vám představení vyjde a budete moc rozdávat dětem radost. Je to teď všechno tak trochu ve hvězdách, nikdo nevíme, co bude dál. Moli už je psí slečna a kamaráda Pepu druhého má nádherného. Měj se moc fajn, zdravím 😋

    OdpovědětVymazat
  2. Hani rohlíčky jste snědli představení se povedlo a vločky máš moc krásné Docela bych si si přála mít popis háčkování...Moli je krásné a koťátko roztomilé. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, ty hvězdičky jsou nádherné a pěkně ti to jde od ruky.Ať vám loutkohraní vyjde a uděláte návštěvníkům mladších ročníků radost.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,potěšila jsi mě.Čmukaře znám,když byla vnoučata malá chodily jsme na ně.Na fotce poznávám pan Ipsera,u té paní si nejsem jistá.
    Taky háčkuji na vánoce a to stromečky na stůl.Vánoční ozdoby jsem si uháčkovala loni,ale možná ještě něco vytvořím.
    Pejsek i kočička jsou krásní.My máme podobnou dvojku doma a jsou docela kamarádi.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak doufám, že vám covid nepřeruší takové krásné plány. Mně se to nepovedlo. Nám se nějak vkradl nečekaně do našeho domova. Ach jo.
    Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, moc Tě zdravím. Líbí se mě loutky na fotografii, jsou takové veselé. Sněhové vločky budou na stromečku ? Kamarádka dává na stromeček jen háčkované bílé ozdoby a vypadá to moc hezky, něžně. Moli a Pepa dvojka jsou správná dvojce... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vločky budou na stromeček, ale mám v plánu je mít jako doplněk ke kouličkám.
      Taky mám kamarádky, které mají stromeček ozdobený bílými háčkovanými ozdobami. Krásné to je.
      Měj se !
      H.

      Vymazat
  7. Haničko, vidím, že dny běží tak jak mají!
    Můžete hrát a snad se to nezmění, pečeš dobroty, háčkuješ krásné vločky (zaujala mě ta příze!) a u syna je taky veselo, že! Moli je fakt fešanda!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta příze nemá chybu. Když se tady u nás rušily TEXLENY, tak mi moje exsnacha přinesla toto klubko - spíš velecívku. Je to zřejmě bavlna se lnem. Sice je to spíš režná barva, ale já z ní dělám kdeco. Ovšem cívku křídově bílé mám taky. Ta je ale slabounká, takže si ji musím dávat tak trojitě, což znamená přemotávat do klubka. Na té jedné cívce je nespočetných metrů :-))),
      Takže asi tak !
      Hanka

      Vymazat
  8. Svatomartinské rohlíčky vypadají lákavě! Moc se mi líbí ty háčkované vločky, jsou takové něžné, skoro jako ty první sněhové :).

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, držím palce, ať hrajete. A ti malí mazlíčci jsou rozkošní, až jsem se dojala. Ty vločky jsou úchvatné, obdivuji. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, vločky háčkuješ moc hezké. Moli roste a kocourek Pepa je k pomuchlání.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Ať se vaše představení také vydaří. Sněhové vločky jsou pěkné a stromečku budou slušet. Koťátko je krásné a Molu je určitě jeho ochranitelka. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, vločky jsou nádherné a zvířecí kamarádi také. Moli hezky roste a kocourek je takový miloučký.
    Přeji klidný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani taky nezahálíš. Je určitě krásné přinášet radost dětem a vidět jejich rozzářené oči.
    Hvězdičky vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
  14. Že len tak, ale nakoniec je toho požehnane :) Ale to je dobre, aspoň sa človek nenudí! Krásne dni želám ♥ Marta

    OdpovědětVymazat
  15. Já i,je vidět, že se chystáš na vánoční výzdobu.🌹

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...