pátek 4. února 2022

Hezký víkend !

 Moji milí,
První týden měsíce února je pomalu u konce.
Uteklo mi to, jen co je pravda.
Byly to dny takové normální, všední, bez nějakých
zvláštností.

Jen jedno malé focení zimy je oživilo.
Podařilo se mi přemluvit manžela,
aby se mnou zajel kousek od našeho města (cca 10 km)
tam, kde je to pro mne známé místo,
kam jsem  chodívala s babičkou.
V létě, či v zimě.
Na tzv.Krkavčinu nad obcí Bohdašín v okrese Náchod.
Zastihlo nás tam počasí doslova zimní s pořádnou chumelenicí,
takové, jak si pamatuji z dětství u babičky.




Plánovala jsem nafotit pár zimních snímků
s modrým nebem, vykukujícím sluncem.
Bohužel - během těch několika km se počasí změnilo.
Ale zimní jsou, že ?

Přeji vám všem pohodový víkend,
a klidný příští týden.
Přeji vám slunce v duši !

Moc mne těší vaše návštěvy na mém blogu.
Hanka




22 komentářů:

  1. Zasněžené fotky jsou krásné i bez sluníčka a azurového nebe.
    Měj krásný víkend Hani.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.Krajina v chumelenici se mi líbí.Nás zastihla 2x na výletě a líbilo se mi to.
    Hani,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie Hani. U Náchoda ve vesničce Žďárek bydlí naše vnučka. Je to skoro na hranicích s Polskem. Doufám, že se tam také někdy podíváme i když vlakem nevím...Krajina je tam krásná i když vás stihla chumelenice. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takové počasí si také pamatuji z dětství nebo když byly ještě děti malé a jezdili jsme na hora nebo na chatu. Fujavice tě vrátila do vzpomínek na babičku, paráda 😊

    OdpovědětVymazat
  5. To je ta pravá zima. Já už se ale ladím na jaro i když to ještě nějakou dobu potrvá. Přiznám se, že chodím po zahradě a hledám zelené kouličky lístků cibulovin a ony už vykukují. Když k tomu vykoukne sluníčko, jsem v sedmém nebi. Hani, přeji ti pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, to jsou krásné zimní fotky s pořádnou chumelenicí.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, nádherná zima! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, pokochala jsem si tak. Když sněží, svět je najednou černobílý, ale je to moc hezké.
    Určitě sis ráda zavzpomínala.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, u vás je sněhu, to je nádhera. Krásné fotky, kochám se. Výhled z terasy máte přímo ukázkový, ale to už jsem ti psala.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, moc povedené zimní fotky. Ty mi připomněly, že je pořád ještě zima. U nás ji totiž nevidím. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, potěšila jsem se u Tebe krásnými zimními fotografiemi. Jako z pohádky! U nás teď dva dny pršelo a sníh je fuč. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za ochutnávku zimní krásy. U kamen mi “chutná”! I

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná zima, o takové si můžu nechat jen zdát. Taky přeju hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Srdce mi pookřeje při pohledu na zasněženou krajinu. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani bílá krajina je tak kouzelná.. u nás bývá tak málo kdy.
    Krásnou neděli přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, máš moc krásne fotky, a aké zasnezené! To u nás je bieda, na Záhorí. Ešteže sme sa v decembri stihli poriadne posánkovať, keď napadol prvý sneh. Maj sa krásne...

    OdpovědětVymazat
  17. Od nás je tenhle kraj kousek a zatímco v Hradci po sněhu ani památky, 30 kiláčků už takhle bílo! Krásné dny a moc zdravím, K.

    OdpovědětVymazat
  18. Jela jsi se podívat. Kam jsi chodívala s babičkou v zimě i v létě vám tak je jasné, že se ti ukázala zima jako z dětství. I ty fotky bez sluníčka mají své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  19. Na prvý pohľad som rozmýšľala, že ako pekný víkend - fujavica a nepohoda ... a potom som prečítala aj text a pochopila :) Verím, že to bol pekný a možno ešte krajší ako pekný víkend, so spomienkami ... Ja si myslím, že tá pravá zima prináša šťastné spomienky z detstva a vonia!!! Tohto roku som po dlhom čase jej vôňu zacítila - u rodičov v Starej Ľubovni. Už skoro 30 rokov žijem v Košiciach, tu zima znamená brečka a bordel, nevoňala nikdy ... Dcéra vyrastala v Košiciach, nemá tu vôňu vžitú z detstva a spojenú so spomienkami, ako ja, a cítila ju tiež!!! Nejak som sa rozspomínala :) Ďakujem za tú chvíľku ... Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  20. Hanko, opravdu jsou ty fotofrafie "fest" zimní☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...